Forgot password? Please enter your email registered on this site

Back

Зочид буудлын талаарх хэрэглэгчийн сөрөг сэтгэгдэл ямар үр нөлөөтэй вэ?

2018-10-11
436
Үйлчилгээнд сэтгэл хангалуун байсан зочдоос илүүтэйгээр сэтгэл ханамжгүй гарсан зочид илүү сэтгэгдэл бичиж, санал гомдлоо ирлэрхийлэх хандлагатай байдаг. Үүнээс болж зочид буудал, амралтын газрууд ирээдүйн боломжит захиалгынхаа 30%-ийг алддаг байна. Тиймээс, яагаад сөрөг сэтгэгдэл үүсч байна, хэрхэн үүнээс сэргийлэх вэ гэдгийг ойлгож, давтан гаргахгүйн тулд тохиромжтой арга хэмжээг авч хэрэгжүүлж байх нь маш чухал юм.

Өдрийн дундаж үнэ (ADR) гэж юу вэ?

2018-10-02
202
Зочид буудлын менежерүүдийн хувьд орлогын болон үнийн бодлогоо боловсруулан хэрэгжүүлэхэд боломжит нэг өрөөнд ногдох орлогын хэмжүүртэй (RevPAR) хамт өдрийн дундаж үнийн бодлогыг (ADR) хэрэглэгддэг. Менежерүүд дараах стратегиудаар өөрийн зочид буудлын ADR болон RevPAR-гаа нэмэгдүүлэх боломжтой....

iHotel.mn системийг ашиглахыг давуу тал

2018-08-23
266
iHotel.mn гэж юу вэ? Айхотел ямар асуудлыг шийдсэн бэ? Яагаад хэрэглэх хэрэгтэй вэ? Зочид буудлууд Айхотел компанитай хамтран ажиллах давуу тал зэрэг мэдээллийг дэлгэрэнгүйгээс уншаарай.

iHotel LLC - ЗОЧИД БУУДАЛ, АМРАЛТЫН ГАЗАР-ын борлуулалтыг дэмжих үйлчилгээ

2018-08-20
181
Айхотел компани нь 2014 онд Зочид буудлын борлуулалтыг дэмжих, захиалгын систем хөгжүүлэх чиглэлээр үйл ажиллагаа явуулж эхэлсэн ба одоогоор Улаанбаатар болон хөдөө орон нутгийн 250 гаруй зочид буудал, амралтын газар, жуулчны баазтай хамтран ажиллаж, тэдгээрийн захиалгыг өөрийн системээрээ дамжуулан хүлээн авч байна.