Collect memories, not a property

Forgot password? Please enter your email registered on this site

Back

Back

Зочлох үйлчилгээний салбарынхан чатботыг хэрхэн ашиглаж байна вэ

Зочлох үйлчилгээний салбарынхан чатботыг хэрхэн ашиглаж байна вэ



Чатботууд нь өнөөгийн цахим худалдааны салбарын хамгийн чухал чиг хандлага болох бизнесийн харилцааны орчинд хүмүүсийн зан байдлыг ойлгож хиймэл оюун ухааны тусламжтай харилцдаг.

Олон тооны брэндүүд Facebook Messenger зэрэг мессежийн платформ дээр харилцан ярианы чатыг нэгтгэх өөр өөр аргыг олж мэдэв. 2016 оны 4-р сард нийгмийн хэвлэл мэдээллийн томоохон компани болох Facebook нь бизнес эрхлэгчдэд автомат үйлчилгээ үзүүлэх, агуулгыг хүргэх, интерактив туршлага олж авах боломжийг олгодог виртуал туслах үйлчилгээ үзүүлдэг чатбот үйлчилгээг эхлүүлэв.

 

Gartner-аас гаргасан тайланд 2021 он гэхэд дэлхий даяар үйлчлүүлэгчтэй харилцах харилцааны 15 хувийг AI-ийн дэмжлэгээр зохицуулах болно гэж таамаглаж байна. Үнэндээ хэрэглэгчдийн талаас илүү хувь нь чат програм ашигладаг бизнесийг илүүд үздэг. Энэ мэдээлэл нь чатбот хэрэгслүүд нь Facebook Messenger-ийн маркетинг, үйлчлүүлэгчдэд үзүүлэх ирээдүйг төсөөлөх болно гэдгийг харуулж байна.

 

Чатбот-ын өсөлтийг онлайн салбарт харж болно. Зөвхөн энэ онд Google нь өнөө үед зах зээл дээр 1 тэрбум орчим Google туслах ажилтан ашиглаж байгаа гэж хэлсэн. 18 сарын хугацаанд чатбот ашиглахаар төлөвлөж байгаа үйлчилгээний байгууллагуудын 53 хувь нь 136 хувийн өсөлт үзүүлнэ гэж та мэдсэн үү? Энэ нь Salesforce-ийн гаргасан тайланд дурджээ.

 

Чатбот ашиглан зочлох үйлчилгээний салбарт өрсөлдөх чадварыг хэрхэн олж авах вэ?

Зочлох үйлчилгээний салбарт чатбот-ын хэрэглээ хувьсан өөрчлөгдсөөр байна. Гэсэн хэдий ч одоогоор зочид буудлын үйлчилгээ, захиалгаа өгөх, үйлчлүүлэгчдэд үйлчлэх лавлагаа, оршин суухаас өмнөх эсвэл дараах лавлагаа, аялал жуулчлалын ерөнхий зөвлөгөө зэрэг өргөн хүрээний үйлчилгээг хамарч байна.

 

Шилдэг чатбот нь хэрэглэгчдэд Facebook Messenger, Google Assistant, Slack, WeChat гэх мэт өөр өөр мессежний програмыг ашиглан судалгаа хийх, аялах боломжийг олгодог. Чатботын гол зорилго нь зочид буудалд фэйсбүүк хуудсаараа дамжуулан хэрэглэгчидтэй харилцаж асуулга илгээж зочиддоо тусламж үзүүлэх явдал юм.

 

Автоматжуулалт, өөрөө өөртөө үйлчлэх үйлчилгээ нь үйлчлүүлэгчдэд үйлчлэх үйлчилгээг нарийвчлал, зардал багатай, хурдтай байлгахад чухал үүрэг гүйцэтгэдэг гэсэн санаанаас үүдэн чатбот нь зочлох үйлчилгээний салбарт хамгийн түгээмэл технологийн чиг хандлагын нэг болжээ.

 

Хүмүүс одоо технологийн хэмнэлттэй болсон бөгөөд тэд шаардлагатай бүх мэдээллийг гарын дор хадгалах дуртай байдаг. Хуучирсан процессууд нь амархан сэтгэлээр унаж, бухимдуулдаг. Эдгээр хоцрогдсон процессууд нь ажиллах чадварыг шаарддаг бөгөөд энэ нь алдаанд өртөмтгий байдаг. Чатбот нь үйлчлүүлэгчдэд үйлчлэх үйлчилгээ үзүүлэгч агентнаас илүү хурдан мэдээллийг дамжуулахад тусалдаг.

 

Зочлох үйчилгээний брэндүүд бизнесийнхээ ажилд чатбот хэрхэн ашиглах талаар ярилцъя

Facebook Messenger-ийн сар бүр 1.2 тэрбум идэвхтэй хэрэглэгчтэй. Мессенжерийн чат нь хэрэглэгчидтэй хамгийн сайн харилцах хэрэгсэл бөгөөд зочид буудлын маркетингийн зайлшгүй шаардлага болжээ. Хэрэглэгчид болон бизнес эрхлэгчдийн хооронд сар бүр 2 тэрбум гаруй Facebook мессеж илгээдэг тул та өрсөлдөгчдөө цохиж, давуу талыг ашиглах хэрэгтэй.

 

Зочлох үйлчилгээний салбарт явуулж байгаа маркетинг болон хэрэглэгчидтэй харилцах жишээ.

Бүртгүүлэхээс өмнө

  • Зочид буудлын нийтлэг зочдод чиглэсэн Facebook зар үүсгэх.
  • Чатбот ашиглан Facebook-ийн сэтгэгдэлд автоматаар хариулах.
  • Facebook-ийн post autoresponder шиг холбоо барих жагсаалтыг өсгөх хэрэгслийн тусламжтайгаар автоматаар өсөх болно.
  • Зөв үедээ масс мессеж явуулах.
  • Мессенжерийн чатбот ашиглан захиалгаа орхисон хүмүүст урамшуулал санал болгох.
  • Онцлог шинж чанаруудтайгаа удирдан чиглүүл.
  • Буудалд орохоос өмнө сануулга явуулах.

 

Бүртгүүлэх үеэр

  • Үйлчлүүлэгч ямар нэгэн зүйлд тусламж хэрэгтэй байгаа эсэхийг асуу.
  • Буудалд зохиогдож байгаа арга хэмжээ тусгай хоол гэх мэт зүйлсийг санал болгох 
  • Гарахаас өмнө сануулга явуулах.

Бүртгүүлсний дараа

  • Санал хүсэлт авах
  • Дахин 

 

Хэрэглэгчдэд тусгайлсан урамшуулал явуулах

Чатбот ашиглах нь үйлчлүүлэгчдийнхээ зуршил, давуу байдлын талаар үнэ цэнэтэй мэдлэг олж авах замаар хөрвүүлэх түвшинг нэмэгдүүлэхэд тусална. Энэ мэдээлэлтэй байх нь тэдэнд хэрэгцээнд нийцсэн санал хүргэхэд тань туслах болно. Энэ нь таныг зочдын үнэнч байдалд хүргэж болох хувийн саналыг бий болгох боломжийг олгоно.

 

Нэмж хэлэхэд, таны чат самбараас цуглуулсан өгөгдөл нь таны үйлчилгээг сайжруулахад туслах болно. Учир нь таны зочид юу таалагддаг, юунд дурьддаг, хамгийн сүүлийн хэрэглэгчдийн хандлага, ойлгоход хэцүү байдаг.

 

Ерөнхийдөө танай зочид буудал эсвэл аялал жуулчлалын компани нь үйлчлүүлэгчдийн туршлагыг сайжруулах зочдод хувийн зөвлөмж өгөх боломжтой болно.

 

Цаг хугацаа, үр ашиг

Чатбот нь хэдэн мянган зочдын асуулт, асуултанд нэг дор хариулах боломжтой. Энэ нь өдөр бүр ижил асуулт, асуултанд хариулдаг, ажил дээрээ үр дүнгүй байдлыг бий болгодог, ёс суртахууны хувьд доогуур байдалд хүргэж болзошгүй хүний ​​үйлчилгээний агентуудтай харьцуулахад хамгийн тохиромжтой.

 

Нөгөө талаар, чатбот нь таны үйлчлүүлэгчдэд шууд, үр дүнтэй хүрэх боломжтой бөгөөд ингэснээр борлуулалт болон хөрвүүлэх боломжийг нэмэгдүүлэх болно.

 

Илүү сайн захиалах процесс, системээр хангах

 

Чатбот нь үйлчлүүлэгчдэд илүү хувийн туршлага өгөх боломжийг бий болгодог бөгөөд энэ бол Booking.com, Skyscanner зэрэг аялал жуулчлалын томоохон компаниуд өөрсдийн ажилдаа чатботуудыг ашигладаг байсан гол шалтгаан юм. Эдгээр чатууд нь аялал жуулчлалын агенттай ярилцах илүү хүний ​​туршлагыг өгдөг. Захиалга авах үйл явц нь үйлчлүүлэгчиддээ очих газар, товлосон хугацаатай мессеж бичихээс эхэлдэг бөгөөд дараа нь чатбот сонголт хийх урт хугацааны процессыг гүйцэтгэж, Facebook Messenger зэрэг мессежийн програмаар дамжуулан хэрэглэгчиддээ хамгийн сайн сонголтыг санал болгодог.

 

Зөвлөмж өгөх, хүсэлтийг хүлээн авах замаар хэрэглэгчиддээ илүү сайн үйлчилгээ үзүүлэх

Ихэнх зочид танай орон нутгийн талаархи зөвлөмжийг хайж байдаг бөгөөд таны чатбот нь ямар зүйл хийх дуртай болохыг олж мэдээд илүү хувийн санал болгож чадна.

Сэрээх дуудлага, өрөөний үйлчилгээ, унаагаар явах хүсэлт гаргах гэх мэт үйлчилгээний тухай хүсэлтийн хувьд тэд Facebook Messenger-ийг ашиглан чатбот руугаа мессеж илгээх, дугаараа залгах, хүлээхгүйгээр хүссэн зүйлээ хялбархан авах боломжтой.

 

Зочин тухтай байрлахад туслах

Чатбот нь зочныг ирэхээс гарах хүртэл бүхий л талаар тусладаг. Зочныхоо оршин суухтай холбоотой мэдэгдэл, ашигтай мэдээг илгээнэ үү. Үүний нэг жишээ бол тэдэнд оройн хоол, рашаан, хотын аялал, амралтын үеэр зугаа цэнгэл гэх мэт захиалга хийх тухай сануулга илгээдэг. Шаардлагатай бол та зочдод зориулж нэмэлт эсвэл өргөтгөсөн өрөө захиалах боломжтой.

 

Зочин гарсны дараа эргэх холбоотой байх

Чатбот бол зочин гарсны дараа санал хүсэлт авах хамгийн онцгой арга зам юм. Чатбот нь өмнөх зочдын санал хүсэлтийн маягтыг бөглөх зарим урамшууллын хамт илгээх чадвартай. Энэ нь тэднийг дараагийн аялалдаа явахад нь танай зочид буудалд захиалах урам зориг өгөх маш сайн арга юм.

 

Чатботын давуу тал

  • Зочин харилцах харилцааг сайжруулахад тусална
  • 24/7 ухаалаг тусламж
  • Ажилтнуудын ажлын ачааллыг бууруулдаг
  • Таны профайлын системийг сайжруулж, брэндийн үнэнч байдлыг нэмэгдүүлэхэд тусална
  • Захиалгын хувиргалтыг нэмэгдүүлж, орхихоос зайлсхийх болно
  • Хэрэглэгчийн үйлчилгээний ерөнхий туршлагыг сайжруулах

 

Танай ажилтнууд зочдын оршин суух дадлыг сайжруулах тал дээр анхаарлаа төвлөрүүлэхэд туслах давтан хийгдэх ажлуудыг автоматжуулдаг

 

Автоматжуулалт нь зочид буудлуудад асар их тусламж үзүүлдэг бөгөөд бүтээмж, тууштай байдал, үр ашигтай байдалтай холбоотой бүх бэрхшээлийг шийдвэрлэх хамгийн чухал шийдлийн нэг гэж тооцогддог. Хэрэглэгчдэд мэдээллийг үнэн зөв, цаг тухайд нь хүргэх нь амжилттай бизнес эрхлэх, ялангуяа өрсөлдөх чадвартай, үнийн мэдрэмжтэй зочломтгой аялал жуулчлалын салбарт томоохон хүчин зүйл болдог гэдгийг санаарай. Үнэхээр чобботууд нь ашиг тустай, үйлчлүүлэгчид болон зочид буудалд аль алинд нь авчирдагтай холбоотойгоор сүүлийн жилүүдэд ихээхэн анхаарал татаж байна.

 

Чатбот хөгжүүлэлт нь үйлчлүүлэгчдийн үнэнч байдлыг нэмэгдүүлэх, зочдын ажлын туршлагыг сайжруулах замаар дэлхийн өнцөг булан бүрт зочломтгой зочид буудлын брэндүүдийн өргөн хүрээг хамарна.

 

Чатботууд нь үр дүнтэй менежмент, зочдын сэтгэл ханамжтай туршлага, удирдлагын ур чадварыг сайжруулах замаар зочид буудлын салбарын нүүр царайг үнэхээр өөрчилсөн.

 

Нэмж дурдахад, зочломтгой брэндүүд нь хамгийн өндөр өргөж авагчид байсан бөгөөд өдөр тутмын үйлчилгээний нэг хэсэг болгон чатботуудыг нэгтгэсэн байна. Чатботууд үнэхээр урагшилж, өөр өөр зочид буудлуудын байр суурийг дээшлүүлж, зах зээл дэх эзлэх хувиа өсгөхөд бэлэн байна.

Сэтгэгдэл

Та сэтгэгдэл бичихийн тулд нэвтрэх шаардлагатай. Энд дарж нэвтэрнэ үү.